Förändringar...

... är bra.
.
Jag kan vara lite väl rädd för förändringar... otroligt nog... för min erfarenhet av att göra förändringar är i grunden väldigt positiv... ändå så kunde jag hålla på att droga mig i 30 år innan jag bara kom på tanken att göra en radikal... och mycket enkel förändring... nämligen att sluta peta i mig sinnesförändrande medel... och det är ju minsann inte den enda förändringen jag gjort i mitt liv... jag har nog faktiskt ändrat på det mesta... med ett resultat som ofta överträffat alla mina vildaste drömmar... lik förbannat så finns det en slags inneboende rädsla för förändringar i mig... även om jag VET att det skulle vara bra för mig så är det tyvärr inte ovanligt att jag använder mig av mina gamla följeslagare (här har vi verkligen någonting som jag skulle behöva ändra på) sen... ska bara... och imorgon... allt för ofta... och framför allt... allt för länge.
.
Jag har länge tänkt på att det skulle vara bra med ett yogapass med meditation varje morgon.
.
Men jag gör fortfarande positiva förändringar i mitt liv... allra helst just nu... ta bara det här med att jag går upp en halvtimme tidigare och käkar frukost... det har gett mig hur mycket som helst... så egentligen så borde jag överväga att gå upp ännu tidigare... och kanske köra det där yogapasset som jag drömt om på morgonen... eller åtminstånde avsätta en kvart för meditation varje morgon... jaja... Rom byggdes inte på en dag... och det är ju skönt att det alltid går att göra bra saker och ting ännu bättre.

Kommentarer :

#1: Jag

Nice med meditation.

Svar: Något som jag borde ge ännu mer tid i mitt liv,
kram
peter

skriven

Kommentera inlägget här :