Lurad...

... av en köksklocka.
.
Stapplade upp tidigt i morse... slängde en blick på klockan i köket... och satte full fart... klockan var ju hur mycket som helst och jag insåg att jag hade försovigt mig... med allt vad det nu innebär... stressad satte jag på kaffet... kunde inte riktigt fatta att jag sovit så länge... och det kändes fel på något sätt... och nu förstår jag varför... klockan i köket hade nämligen stannat... det insåg jag när jag tog fram min mobil och förstod att jag egentligen hade jag stigit upp tidigare än vanligt... och då var det ju för sent att gå tillbaka till sängen... jag var ju redan vaken hade gjort mig en frukost och redan tagit den första klunken kaffe.
.
Morgonritualerna är viktiga för mig... det är skönt att få vakna och möta dagen med en kopp kaffe.
.
Idag så är det tänkt att de sista förberedelserna för årets "VågaVa go beach" ska göras... tänkte köpa ett nytt parasoll och en ny volleboll... ta fram och förbereda allt som ska packas in i bilarna på måndag morgon... för då kör vi... oavsett väder... till stranden på Tylösand... och slår upp vårt sommarläger... och alla som vill hänga med oss på stranden är naturligtvis mer än varmt välkommna... vardagar mellan 10-16 i fem veckor framåt hittar ni oss och vår hjärtflagga nedanför hotellet.
 

Kommentera inlägget här :