Snöbrädan...

... är packad.
.
Om någon timme så sätter jag mig i min bil för att dra iväg på en resa till fjällen... närmare bestämt Trysil... för att hänga med mina drogfria polare och samtidigt åka bräda... och det ser jag så klart fram emot... men innan jag styr bilen norrut så ska jag köra ner till Malmö för att vara med på NA:s servicekonferans i dagarna tre... det blir först på söndag som jag landar i en stuga uppe på fjället... fram till dess så blir det att hänga med polarna i Malmö och göra NA-service... och njuta av att avsluta ett uppdrag som jag haft i några år... för det är det sista RSK-mötet som RKM för mig.
.
På resande fot igen... jag gillar det... att resa alltså... och nu så drar jag till fjällen.
.

Men på måndag... då drar jag på mig mina skidkläder... spänner på mig min bräda... och pluggar in lite shysst musik i lurarna... kastar mig nerför backarna... och njuter.

Kommentera inlägget här :