Vad äter...

... träningsnarkomanerna?
.
Frågan är relevant efter att ha varit tvungen att gå på toaletten på mitt gym... det luktar ofta död på dessa... och jag kan ju bara inte låta bli att undra vad det är som människorna på ett gym käkar för någonting... hittar de sitt käk på kyrkogården?
.
Vad äter vältränade idrottsmän och kvinnor... egentligen?
.
Jag fattar att det är viktigt att äta rätt... märker ju själv hur mycket bättre jag mår sedan jag börjat käka frukost på morgonen... sen förstår jag också vikten av att stoppa i sig rätt saker... grönsaker är nyttigt och allt det där... men jag kan inte låta bli att undra hur det egentligen är med proteinpulver och alla de där konstigheterna som träningsnarkomanerna stoppar i sig... är det verkligen nyttigt... det känns ju inte direkt så när man besöker en toalett på gymmet.

Kommentarer :

#1: Anonym

Maskin tillverkade saker kan aldrig vara bra att stoppa i sig. Grönsaker och träning är i alla fall att förena NYTTA med nöje.....

Svar: Kött kan väl inte vara helt fel heller ;-)... eller?
peter

skriven

Kommentera inlägget här :