Jag har bestämt mig...

... för att rensa mina stuprör... idag.
.
Idag så ska det då ske... mina hängrännor ska rensas från all skit som har samlats där under årens lopp... och jag måste tyvärr få lov att erkänna att jag inte minns när jag gjorde det senast... eller om jag ens gjort det någonsin överhuvudtaget... jag vet bara att jag rensade en pytteliten bit i våras på framsidan av vårt hus... men bättre sent än aldrig... nu är jag på gång... och eftersom jag nu är så dum/smart att jag skriver det här så kommer jag ju inte undan... det är bara att... sätta igång.
.
De små träden som växer i vår hängränna har tappat sina löv... och nu ska jag rensa bort takrabatten.
.
Jag har nästan tyckt att det har varit lite charmigt med en rabatt på taket där det vuxit små träd... fast egentligen så kanske det bara är ett sätt för mig att slippa ta mitt ansvar... för även om de små träden som vuxit på mitt tak gillat läget så tror jag inte att det är så himla bra för taket... men... lite roligt tycker jag nog trots allt att det är... men det får stå för mig... det är min typ av humor... för om jag ska vara helt ärlig så är det nog bara mest... sorgligt.
 
.
 

Kommentera inlägget här :