Rökfri...

... igen.
.
Ja, det är i alla fall tanken... och peppar, peppar än så länge har jag inte rökt denna dagen... en timme i taget... fem minuter i taget... och som det känns just nu... fem sekunder i taget.
 
Vill inte ens stänga en bakdörr genom att skriva om det här... gör det ändå... ärlighet var temat i dagens text... och jag skulle ljuga om jag påstod något annat än att jag letar aktivt efter anledningar till varför jag inte skulle kunna tända en cigg just nu... 
.
Jag vågar knappt tro på mig själv längre när det gäller min rökfrihet... det är sanningen... idag.
 

Kommentarer :

#1: Anonym

Bara för idag min vän, bara för idag. Det är så jag har gjort sen den 15 juli tillsammans med nikotintuggumi. Kan jag så kan du. Hang in there buddy! Kram

Svar: Jag får ta nya tag... och inte slå så mycket på mig själv för att jag misslyckades första dagen... och det är som du säger... kan du så kan jag.
kram
peter

skriven
#2: Anonym

Har varit nikotinfri i mer än ett år nu, under denna resa har jag gråtit tyckt synd om mig själv varit på dåligt humör och förbannat olycklig, men jag har inte tänt den där första, gått på möte delat om hur jag mår. Nikotinet var fruktansvärt att sluta med men det blir bättre, jag har bättre kondis luktar bättre känner mig inte lika uppstressade. Det är underbart att vara rökfri och det bästa av allt du Peter du vet hur det är att vara Fri många styrke kramar till dig/// Pierre

Svar: Det sket sig redan första dagen :-(... klarade av att hålla mig till eftermiddagen men va fan... det är bara att ta nya tag... kan du så kan jag.
kram
peter

skriven

Kommentera inlägget här :