Bakfull...

... Är jag inte.
.
Herregud var jag var trött när jag klev upp i morse... Hade jag inte vetat bättre så hade jag nog trott att jag var bakfull... Det är i alla fall så här jag vill minnas det... Men jag kan ha fel för det var ju trots allt några år sedan jag var bakfull på "riktigt" senast... Och även om jag inte riktigt kommer ihåg så försvann den inte riktigt lika snabbt som idag... En frukost och lite kaffe så börjar jag ju att vakna upp och piggna till en liten smula... Nä... Det är nog de här vakna nätterna som sätter sina spår... Men jag känner att jag behöver gå upp även om jag är trött...och egentligen... Hur jobbigt är det på en skala att masa sig ner till stranden och ta ett bad?
.
Jag kommer att dyka även denna gång.
.
Pratade igår med vår svenska vän om att dyka... Jag vill ju uppleva en sak som jag missade förra gången jag var här och det är att få simma tillsammans med mantrorna (jävulsrockorna)... Dessa gigantiska fiskar lockar mig... Och om jag ska vara helt ärlig även skrämmer mig en liten smula... Men detta är en grej jag vill uppleva innan jag dör.

Kommentera inlägget här :