Sjukgymnastik...

... varje dag.
.
Har hållt på ett tag nu... och jag tror minsann att den hjälper en liten smula... sjukgymnastiken... ett gummiband och en jättestor uppblåsbar boll och några få övningar varje dag... en daglig rutin och massa tålamod... och sakta, sakta så försvinner mycket av det onda i min axel... förvisso så kan en del av resultatet bero på att jag har fått ont i den andra axeln... men... jag tycker ändå att det har blivit bättre... det är en sådan där förändring som jag inte riktigt märkt... utan plötsligt en dag så känns det bara... bättre... och jag kan bara konstatera att stora förändringar ofta börjar med små förändringar.
.
Idag så är det alla hjärtans dag.
.
Annars så är dagens höjdpunkt för mig att ha någon att ge ett alla hjärtans dags kort till... någonting som jag är väldigt glad och tacksam över... jag gillar tvåsamheten och känner verkligen vilken väldigt lyckligt Lottad kille jag är när jag lyften blicken från min dator och ser min älskling på andra sidan köksbordet.
 

Kommentera inlägget här :