TV-serie...

... knas.
.
Jag har hittat ett nytt intresse... TV-serier... och jag måste få lov att erkänna att det är en gåva att kunna hänge sig helt och hållet åt Breaking Bad nu när jag är sjuk... och jag sitter och väntar på en tredje säsong av Bron... andra säsongen av Orange is the new black... fortsättningen på Walking Dead... Game of Thrones... Sons of Anarchy... ja ni fattar... jag bara älskar att lägga mig i TV-soffan och njuta av att göra absolut ingenting framför några avsnitt av en bra serie.
.
Det är relativt enkelt att vara sjuk när man kan ligga och slappa framför Breaking Bad...
.
Annars så saknar jag mitt jobb... jag tycker fortfarande att det är skittråkigt att vara sjuk även om jag kan trivas rätt bra med att gå och skrota och göra ingenting här hemma... men jag behöver komma ut och aktivera mig en smula för att inte bli helt försoffad... men var sak har sin tid... och jag behöver använda mig av en liten smula tålamod för att hinna bli ordentligt frisk... innan jag ska till doktorn och kolla mina bihålor... imorgon... någonting jag helst vill förtränga... kanske för att jag känner mig lite nervös för att gå dit... är nog rädd för att de ska göra någonting som gör ont och/eller känns himla obehagligt.
 

Kommentera inlägget här :