Liseberg..

... står på schemat idag.
.
Idag så åker vi till Liseberg med min yngsta dotter och hennes pojkvän... någonting som vi bestämde för flera månader sedan... och så är det ju... att leva drogfritt innebär ju också att det går att bestämma saker för att sedan förverkliga dem... någonting som jag kanske tar för givet idag men som verkligen inte var en självklarhet när jag använde droger... på den tiden kunde jag planera så det stod härliga till... men... det hände för det mesta någonting som gjorde att alla dessa planer föll om intet... att det var drogerna som gjorde att det blev så hade jag ingen aning om på den tiden... jag trodde nog mest att det var livet som jävlades med mig... idag vet jag bättre.
.
Idag blir det att åka karusell och bergådalbana så det står härliga till... det ska bli skoj.
.
Att ha en heldag på Liseberg ska bli skoj... det måste ju vara flera hundra år sedan jag var där sist... sen får vi väl se om jag vågar åka alla attraktioner... man blir ju inte direkt modigare med åren.
.
 
 

Kommentera inlägget här :