Tillsammans...

... är överlägset.
.
Vi var på talardag igår och talade... tillsammans... inte var och en för sig utan... tillsammans... och det är inget snack... relationer bygger vi... tillsammans... det kan handla om i stort sett vilka relationer som helst... när vi har tillit till varandra och vågar vara ärliga mot varandra så kan vi göra precis vad som helst... när som helst... tillsammans betyder inte att vi som individer slutar att utvecklas... tvärtom det är när vi vågar kompletera varandras olikheter till en gemensam sak som det verkligen händer grejer... inte minst på det personliga planet... så tillsammans betyder för mig att jag får ett utrymme att vara den jag är och känna att jag duger precis som den jag är... kort sagt... tillsammans är överlägset.
.
Tillsammans kan vi göra det vi aldrig klarat av att göra ensamma.
 

Kommentarer :

#1: Anonym

Ensam e stark

Svar: nja ;-)
peter

skriven

Kommentera inlägget här :