Blåsta...

... på sommaren.
.
Det är väl inte rikltigt sant... men jag ska ärligt säga att blåsten på Tylösand föregående vecka var en liten smula... öhh... enerverande... tålamodsträning av rang... sanden blåste från alla håll och trängde in precis överallt... men att säga att sommaren lyser med sin frånvaro är helt fel... som vanligt så lyste faktiskt solen för det mesta över oss på stranden och ännu en gång fick jag bekräftelse för att vi gör helt rätt som åker dit varje dag i alla väder... för när jag kommer till mötet i går kväll så träffar jag människor som tycker att vädret är för jävligt... och ännu en gång lägger jag märke till att det är vi som varit utomhus på stranden som har det bästa måendet... visst... jag hoppas att vinden lägger sig lite till nästa vecka... men helt klart är att vädret på Tylösand är rätt sommrigt trots allt... det kan regna i Halmstad samtidigt som solen lyser över oss på Tylösand... så saknar ni sommaren så tycker jag att ni ska ta er ner till oss på stranden på måndag... ni kommer att bli belönade.
.
Skönaste sommarhänget hittar ni på stranden i Tylösand... ALLA vardagar mellan 10.00-16.00.
 

Kommentera inlägget här :