En horribel...

... utvisning.
.
Jag trodde knappt att det var sant när jag såg Zlatan bli utvisad mot Chelsea... att den var felaktigt dömd såg nog alla utom domaren som visade ut honom... som sann Zlatanist så var det onekligen skönt att se hans PSG fortsätta matchen med 10 man och till slut gå vidare i CL efter en dramatisk förlängning... vilken match... fotboll kan vara precis hur spännande som helst och jag ser fram emot fortsättningen... hoppas bara att de rättar till det felaktiga domslutet så att Zlatans avstängning i nästa match hävs.
.
Jag blev imponerad av PSG igår... inte dåligt att slå ut Chelsea på bortaplan med en man kort.
.
Annars så går livet vidare och jag ser fram emot ännu en dag i backarna med strålande väder... livet känns rätt bra just nu... och vet ni vad... det är jag värd.
 

Kommentera inlägget här :