Jag är bra...

... på det jag gör.
.
Mitt självförtroende är det inget fel på... jag är himla bra på det jag gör... kanske t.o.m. lite bättre än vad jag ger sken av... sunt förnuft och ett visst mått av logiskt tänkade räcker långt när det gäller det mesta... att googla är däremot någonting som kan krångla till det... väldigt ofta strular det bara till det för mig... alldeles för mycket information gör att det blir lite snurrigt mellan mina öron.
.
Sen är det ju det här med självkänslan... den är lite lurigare men jag måste ändå få påstå att jag för det mesta har ett visst mått av distans till mig själv och då kan se att jag är en bra kille... inte alltid... ibland så tar känslorna över och jag kan börja slå på mig själv helt utan anledning... dumt... javisst... men va fan jag är ju trots allt bara en människa... 
.
Jag är nöjd med mig själv och skulle inte vilja bo i någon annans kropp.
 

Kommentera inlägget här :