Bloggar vidare...

... utan en fungerande bloggadress.
.
Det går förvisso inte att komma in på min blogg längre... men va fan... det kommer ju att lösa sig om några dagar så jag tar väl och skriver vidare som vanligt... rutiner är ju som bekant rätt viktiga för mig... ta bara det här med att jag håller på att röja upp så vi kan bygga om på vår undervåning... lite i taget så flyttar jag upp allt på övervåningen... visst det tar sin lilla tid men om jag bara gör lite var dag så kommer jag ju att vara klar snart... en hylla där... ett skåp där... ja ni fattar... stora förändringar börjar med små förändringar.
.
Samtidigt så håller jag på att packa mina strandgrejer... egentligen så kunde jag bara fortsätta där jag slutade förra året eftersom grejerna ju bara låg där jag la dem förra året... men... sanden sen förra året skakades ut och jag packar om och tvättar det som behöver tvättas... för hur jag än ser på det så är det en ny säsong... "VågaVa go beach 2016"... hur den kommer att utfalla har jag inte en aning om... och det behöver jag inte heller ha... det blir som det blir och det brukar ju bli bra... fem veckor på stranden oavsett väder... paraply och badbrallor nedpackade... sinnesron hittar jag där.
.
Sand, sand och åter sand...
 

Kommentera inlägget här :