Kärlek...

... är stort.
.
Jag har varit på ett stort NA-konvent i Stockholm i helgen... och precis som vanligt så känner jag mig fylld av kärlek när jag åker därifrån... ibland så kan det vara lite svårt att ta på vad det egentligen är som händer på ett stort konvent... massor av kärleksfulla människor... kan vara lite svårt för mig att hinna föra ett vettigt samtal till en början eftersom jag ju känner så himla många tillfrisknande beroende... mycket kramar blir det i alla fall... underbart att få lite tid med min sponsor... att träffa några av mina sponsier... och en grej som betyder mycket för mig som ju har varit med i ganska många år nu... att träffa alla dessa människor som fortfarande hänger kvar och som jag har stött på under min resa i tillfrisknandet... och tro mig när jag säger att det faktiskt har hunnit bli en hel del underbara personer... ingen nämd ingen glömd.
.
Mycket kärlek var det... och kärlek det kan vi aldrig få för mycket av.
.
kärlek är STORT.
 

Kommentera inlägget här :