Jag trodde nog att jag och Ronny Pettersson...

... hade det där med att köra fort gemensamt... ja jag vill inte ens säga att jag trodde det... det var nog mer en total ÖVERTYGELSE från min sida.

Men den inställningen åkte jag iväg till Go-Kart-banan... vi skulle tävla... å jag skulle VINNA... LÄTT *L*.

Mina meriter inom racingen bestod i att jag kommer ihåg att jag hade en bild på väggen i mitt rum när jag var en liten pojke... en bild på Ronny Pettersson i en racerbil... så jag tyckte allt att jag hade kompetensen för att göra processen kort med mina vänner... va fan... Ronny Petterson... ni hajar.



Jag kom trea... av fyra tävlande... inte riktigt nöjd.


Vi hastade vidare... skulle på ett föreningsrådsmöte på soc.

Å där sitter vi... massa repensentanter från olika föreningar i stan... snackar om vad vi gjort och vilka planer vi har.
Jag pratar om vår verksamhet på VågaVa... lyssnar på vad de andra på mötet har att säga och känner mig som en fullvärdig medlem i samhället... det är ingen tävling.



Jag fick vara med... som en av alla... å jag var riktigt nöjd.

Ronny Pettersson var bra på att köra fort... å jag är bra på att känna mig delaktig i samhället... ALLA är vi bra på någonting *L*.

Kommentera inlägget här :