Det viktigaste...

... först.
.
Ibland så kan det snurra till lite grann mellan mina öron... massa tankar om både ditten och datten... vad jag behöver göra, skulle ha gjort för ett tag sedan och allt möjligt som pockar på min uppmärksamhet... ja, ni fattar... massa "måsten"... och då är det bra för mig att påminna mig om vad som egentligen är viktigt för mig.
.
Ska jag ha en möjlighet att överhuvudtagen kunna ta ansvar för mitt eget liv så behöver jag påminna mig om vad som gjort mitt numera för det mesta helt fantastiska liv möjligt... min drogfrihet... som utan tvekan fortfarande är det viktigaste i mitt liv... för det är min drogfrihet som ligger som grund för allt annat i mitt liv... med den som grund har jag av erfarenhet lärt mig att ingenting är omöjligt... att jag är fullt kapabel att ta ansvar för mitt liv.
.
Jag behöver inte längre fly från ansvar... jag har lärt mig leva livet på livets villkor... det känns bra.
.
Så länge jag är drogfri finns det ingenting att vara rädd för... ingenting.

Kommentera inlägget här :