Utmaningar...

... är skoj.
.
Jag gillar att göra nya grejer... även om det ofta innebär att jag behöver gå emot mina egna rädslor... vilket väl i.o.f.s. allt som oftast är en utmaning som gör att jag växer som människa... mina rädslor har under alla dessa år visat sig vara otroliga tillgångar för mig.
.
Att inte längre vara styrd av rädsla är en av de största belöningarna jag fått i mitt tillfrisknande... jag är inte längre killen som styrs av mina egna känslor utan har möjligheten att låta förståndet bestämma över mitt liv... vissa dagar är det hur enkelt som helst... andra dagar lite svårare... men att bara ha friheten att välja mellan känslan och förståndet är fan helt enormt.
.
Idag är jag fri att välja hur jag vill ha mitt liv... skönt och oerhört befriande.
 
 

Kommentera inlägget här :