Tebax...

... på min egen blogg.
.
Någon har berättat för mig att det tar ca. 100 dagar att få in en rutin... en rutin som jag av egen erfarenhet förstått tar två dagar att rasera... som när jag började dagarna med att springa en tre kilometers runda i alla årstider hemma i brännebassalt... nu är det väl en 7-8 år sedan jag beslutade mig för att pausa i två dagar för att vila upp mig... nä nu ljög jag... sanningen var att jag en morgon stannade upp... tänkte ett varv till... och väldigt snabbt lyckades övertala mig själv att jag lika gärna kunde skjuta upp dagens runda tills i morgon... sen... för jag skulle bara... ja ni fattar.
.
Nu har jag gjort det igen... med mitt löfte att skriva ett inlägg här varje dag.
.
Resultatet blev föga förvånade precis likadant... sen... imorgon... ska bara.
.
Å vi ska inte snacka om hur det gick med mitt "sluta röka på nyår"... ;-).
 

Kommentera inlägget här :