Rösten från "andra sidan"...

... når mig.
 
Idag är det precis ett år sedan min dotter dog av en överdos... saknaden av henne är något jag har tvingats leva med under året som gått... och missförstå mig rätt när jag vill påstå att det känns viktigt för mig att känna den saknaden... jag har hittat mina helt egna små stunder då jag känner närvaron av min döda dotter i min egen själ... sorg kan faktiskt kännas både fin och vacker.
.
Det är väl inte riktigt så att min dotter pratar med mig med direkta ord... men det finns en närhet som jag kan känna i mitt inre... en närhet fylld av ren kärlek.
.
Fina, fina Mira... jag älskar dig.
 
 

Kommentarer :

#1: Frida Karlsson

Älskade Peter va fint att höra att du känner Miras närvaro, jag tror definitivt att hon är med dig <3

Jag hoppas att du har en fin tisdag, jag ser fram emot nästa kram och häng på stranden <3


Svar: Tack <3
peter

skriven
#2: Anonym

Vilken vacker tjej. Beklagar sorgen..

Svar: Tack <3
peter

skriven

Kommentera inlägget här :