Runar å jag...

... satt å käkade kinakäk idag... dagens på vårt vaaaaanliga kinahak.

Ja om det är Runars stamställe vet jag väl inte... glömde faktiskt bort att fråga honom om det.

Han sa faktiskt inte så mycket om någonting till mig... jag har inga tunga nyheter att förmedla... ni vet lite hett skvaller å sånt *L*.
Ska jag vara riktigt ärlig så sa han inte ett enda ord till mig.
Han satt inte ens vid samma bord som mig.
Å egentligen så är jag faktiskt inte riktigt hundra på att det verkligen var Runar ens en gång.

Men ändå... det känns lite som om jag å Runar känner varandra lite grann... eller ja... han känner väl inte mig så bra som jag känner honom... eller känner å känner... jag vet ju vem han är... å satt ju idag å käka på samma kinahak... om det nu var Runar... eller någon som var väldigt lik honom.

Betyder detta att jag också är en kändis nu?

Kommentarer :

#1: Kicki

Hejsan svejsan!

Klart du är en kändis! En trevlig kille med en härlig blogg! Kan det bli bättre. Du och Runar...hmmm. Jag hade nog inte observerat pastorn...hmm. Jag fick veta genom en mailkontakt till migvem DU var! Fattar du vad brett nätet är! L Du hade hållt i en föreläsning som hon tyckte var strålande. Det var bara att gå in på nätet och slå på "Våga Va" så swooop - ploppade din blogg upp. Förresten - Vem är Runar! Ha ha ha.

Ha en bra kväll, och lycka till på vägen.

Mvh. Kicki

skriven
#2: peter

Ja nätet är verkligen brett L... eller så är världen rätt liten... välj själv L.



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :