Borta bra...

... men hemma bäst.

Jag är en lyckligt lottad kille på många olika sätt... och jag satt i min bil på vägen hem idag och tänkte på att jag har ett hem...


 ... att komma hem till.

Och det är ingenting jag tänker på varje dag... nä det tar jag oftast för givet om jag ska vara ärlig... jag har mat i kylskåpet och behöver inte gå hungrig... och tak över huvudet... självklara saker för de flesta av oss i detta landet... precis som att vi kan dricka vatten direkt ur kranen utan att bli sjuka.

Det är inget jag går och tänker på...


 ... när jag går på en skogspromenad.

Eller när jag får för mig att det funkar utmärkt...

 
...att dansa hela vägen fram till brevlådan.

Det är kanske tur att jag bor i skogen... annars så kanske killarna som gillar att klä på människor en skjorta med väääääldigt långa armar kommit och hälsat på... tyckt att jag skulle bo på ett annat ställe med låsta dörrar och käkat en massa piller i lustiga färger...

Kommentarer :

#1: Sniglon

ja, tänk så fel dom kan ha ifall dom skulle låsa in dig;)) Du är ju bara livs levande! Vet att en del har problem med just livs levande människor, men det beror nog snarare på att dom är rädda för alla som just lever!



tack för alla instruktionsvideor- Dom är ju skitbra ju!..Ska försöka mig på en någon dag då jag gått upp lite mer i vikt och tycker om mig själv lika mycket som du gör!



tack för att du ger så mycket- Ett ljus i mörkret<3 Sådana gör ju världen både vackrare och sannare.



Kram

skriven
#2: Sniglon

GRGR!



Jag menade att jag ska tycka om mig själv lika mycket som du tycker om dig själv;) Blev lite syftningsfel där;))

skriven
#3: Sniglon

fanken idag blir allt fel;(



Jag menade GOGR, Gör om gör rätt!



Undrar om jag lider av tvång eller;))

skriven
#4: peter

Hehe... jag förstår vad du menar... och vet du...



... akta dig för de här YouTube-klippen... det finns en stor riskt för att du fastnar i det... för det är ju såååååå himla skoj L...



... Tillsammans ska vi skapa en levande värld L...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :