Dammsugarmördaren...

... är nu mitt namn.

Jag skulle till mitt försvar vilja kalla det hela för dråp... kanske t.o.m. grov misshandel... men i vilket fall som helst är det en fruktansvärd handling jag begått...

... jag är djupt ångerfull... har ännu inte vågat ringa min sponsor och pratat om det inträffade... hjärtat slår och jag känner ångesten krama mitt bröst... mördarångesten.

Jag tänker inte förneka mitt brott... det finns på film...

 
... jag erkänner.

Och det känns inte lättare när jag tänker på det släktskap jag kan känna med humlorna... både humlan och jag flyger... trots att vetenskapen säger att vi inte kan det... det skiter vi i... vi flyger ändå.
Så förstå hur det känns för mig... jag har dödat Biggles...

Kommentarer :

#1: Elvira

Men Peter..hur fan kunde du?!!



Tänk om Biggles släktingar ser det här? Har du tänkt på det? De kommer samla ihop hela släkten nu..å hämnas, rått o brutalt, öga för öga, vinge för vinge..helt säkert!



Shit vilket jobbigt läge...

;)

Kram kram

skriven
#2: peter

Ja fattar du... värsta grejen...



... släkten orar mig inte så mycket som den fruktansvärda ångesten som drabbat mig... nästan så att jag längtar efter att den ska göra processen kort med mig...



... ja vi snackar jobbigt läge...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :