Dejting...

... är intressant som en affärsidé.

Dejting kan som jag förstår det vara en väldigt lönande affär... så jag tänker ju naturligtvis ge mig in i den branchen och tjäna fett med stålar... har redan kollat in en ny bil... pool... och beställt en resa.

Och hur svårt kan det vara... dejting.

Så länge det inte är jag själv som ska dejta så har jag inga problem alls med att ge bra råd... om hur du ska göra... vad du ska göra... och när du ska göra det....

... jag ser direkt om ni passar ihop... och inte att förglömma... INTE är bra för varandra... jag kan se riskerna som du inte är medveten om när du är kär och galen... på ALLA utom mig själv... jag hade behövt råd och stöd när jag dejtar... att jag sen inte har ett endaste dugg lust att lyssna på de råden har ju inte med saken att göra... för när jag blir kär och mina polare försöker påminna MIG om hur det har varit i alla tider... varje gång typ... som jag träffat en tjej... att jag blivit en liiiiiiten smula besatt och inte riktigt haft någon kontakt med mitt förstånd...

... ja då vill inte jag lyssna på dem... för precis som förra gången jag träffade min STORA kärlek... och gången innan dess... och för den delen även förrförra gången... så är denna gången... annorlunda *L*... NU kommer det att bli bra.

När jag träffar en tjej som jag faller för... så förlorar jag även kontakten med mitt förstånd... jag blir galen.

Och eftersom jag nu lärt mig att jag är en vaaaaaanlig vacker och värdefull människa... så måste det ju betyda att andra förälskade människor också är lite galna... och inte nog med det...

...folk är beredda att betala för att bli galna.

Så varför inte ge sig in i dejtingbranchen... och här ska ni få ett gratisprov på hur enkelt det kan vara...


 ... att dejta på mitt sätt.

Kommentarer :

#1: anette

ASGARV... Marry me please...

skriven
#2: peter

Å bli galen igen... nä jag aktar mig noga ska du veta L... å så är jag ju en himla lycklig "självbo"...



(((kram)))

peter

skriven
#3: Anonym

:D du e för go! Jag började dejta för ett tag sen, o jag säger bara det va, min högre makt var med mig! Jag blir lite halvbesatt stundtals, men på det stora hela går det jävligt bra!! O han är underbar he he! Dansa som om ingen ser, sjung som om ingen hör, o älska som om du aldrig övergivits!

skriven
#4: peter

Vad glad jag blir över din kommentar... den som vågar vinner L...



... jättegrattis!!!



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :