Lååååångfredagen...

... är inte längre världens lääääängsta dag.

Kommer ihåg när jag var liten... alla... och jag menar verkligen alla... affärer var stängda... ja precis allt var stängt... det var som om vi hade skapat en alldeles speciell dag där vi kunde lida kollektivt... kan inte komma ihåg att jag såg någon le denna dag...

... å den var fan lååååång...

... idag så kan jag själv välja vad jag ska göra av denna dagen... och eftersom jag nu är så jävla manisk på att filma YouTube-klipp i tid och otid (hoppas att ni har överseende med mig)... så har jag ju givetvis gjort så idag också... lite för att symbolisera i bild vad det är jag vill säga... visste ni att positiva människor lever längre...


 ... kanske en smula övertydlig.

Men visst är det på det sättet att det ligger väldigt mycket hos mig själv hur min dag kommer att bli... jag kan naturligtvis inte styra över vad som kommer att hända... men jag har ett visst inflytande på hur jag reagerar på det som händer.

Och idag så har jag tänkt att jag ska ta på mig mina positiva linser... le åt livet och se om det ler åt mig...

Kommentera inlägget här :