Nu jävlar...

... så ska jag fan lära mig nåt nytt.

Jag har ju en modern kamera på min nya mobil... och den är så himla modern att jag inte hela tiden fattar vad jag sysslar med när jag använder mig av vissa funktioner... som när jag tar kort så kan det hända sig att jag spelat in ett mycket dramatiskt... 


 ...videoklipp när ett flygplan störtar...

... just detta klipp är väl inte något som kommer att förändra livet för massor av människor... och den enda som jag kan tänka mig tittar på något liknande är den som tagit klippet... i detta fallet jag... och kanske de människor som ser dramatiken jag skapat med små medel i detta klipp... jag återkommer lite längre ner med ett betyg.

För först så kommer jag att tänka på vilka möjligheter som öppnar sig om (när) jag får det att funka... passa dig Janne Josefsson... jag är också en "sanningsökare" och har massor av idéer som skulle vara spännande att förverkliga... varför inte den om att göra ett repotage om Janne Josefsson... nåt jävla lik i garderoben borde väl han också ha... ett stort säkert eftersom han har en sådan närmast överdriven lust att hitta fel utanför sig själv... det (har jag lärt mig) kan stå för både det ena och andra... så akta dig Janne...

... och föresten... tillbaka till verkligheten... vad tyckte ni om filmen... visst var det lite kusligt när jag med mycket små medel lyckades skapa en scen fylld av dramatik... ett flygplan som störtar är ju alltid dramatiskt... kanske är på sin plats att lugna er genom att avslöja att det var en ren trickfilmning... flygplanet störtade inte i verkligheten... bara så ni vet...

...jag ger denna spännande film... fyra VågaVagubbar...

Kommentarer :

#1: Elvira

Wow..scary jue.. =)



Du får lägga på lite ljud åxå, sen har du en alldeles egen skräckis..



Mer vardagsdramatik här på bloggen Peter, det blir bra!!



Kram kram



skriven
#2: peter

Du får höja volymen så får du fram den riktiga skräckeffekten L... det var ett så litet plan att det bullrade lite extra när piloten gasade på...



... jag tänker oavbrutet på vilka scener jag kan filma som gör sig bra i detta formatet L... men det är ju inte att att slå denna fullträffen (en slumpmässig succé)...



... som någon sa... mer kommer att visa sig...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :