Spegel, spegel...

... på väggen där.

Säg vem som galnast i brännebassalt är...

 
... för inte kan det väl vara jag.

Ja mitt YouTube-mixtrande fortsätter... det är jävligt roligt att gå omkring och se livet i YouTube-klipp.
Och visst är det väl som så att vi människor är födda till skapande varelser... ta bara vår årliga konvent-tavla som vi målar varje år på Gullbranna... hela detta året har jag suttit på möten och tittat på den... och det känns som om jag hittar något nytt varje gång...

... jag älskar denna tavla...


 ... som vi skapat tillsammans.

Och ta mig fan... jag är rätt stolt över att våga hoppa omkring framför min spegel också... och ha så skoj i mitt eget sällskap... jag tror inte att det är galenskap... men det är ju klart... helt säker kan jag ju inte vara...

Kommentera inlägget här :