Vardagsspänning...

... kan vara många saker.

Det är inte alltid lika dramatiskt som vi ser på nyheterna eller läser i aftonblaskan... nej jag har varit beredd med min mobilkamera idag för att fånga upp de mest spännande händelserna som jag upplevt denna dagen... och här ska ni få se ett smakprov på äkta vardagsdramatik i mitt liv...

En höjdpunkt är ju alltid detta lilla äventyr även om det mesta (ja nästan jämt faktiskt) innebär negativa besked av ett eller annat slag... men varje gång så finns det en liten smula spänning...


 ... i denna dagliga handling.

Nu var ju inte det den enda gången som vardagsdramatiken kom och hälsade på idag... och här får jag nog lov att påstå att de riktigt hemska bilderna vågar jag intre lägga ut här än... det kan ju finnas barn som hittar hit och någon form av vuxenansvar kan jag faktiskt känna... ni kan ju använda er av er egen fantasi och lägga till 200% så vet ni vad jag pratar om... och jag vill inte att min blogg ska bli en förnedringsblogg...

 
... vilket den som ser vad detta handlar om säkert har översende med.

Detta var bara ett litet axplock över vilka spännande saker som kan ligga och lura på mig under en helt vaaaaaanlig dag... och då har jag inte tagit med dammsugningen... besöket hos bildoktorn (en riktig rysare för övrigt)... och jag har inte lärt mig hur man filmar tandvärk än... något som jag med skräck ser fram emot att uppleva inom en snar framtid... det vardagsäventyret börjar på onsdag och ni kommer att få höra mycket om tänder och hur jag renoverar min mun i denna bloggen... jag varnar känsliga läsare redan nu...

Kommentera inlägget här :