Vilket gäng...

... som gjorde entré på golfbanan idag.

Hehe... vi är verkligen ett skönt gäng... vilka lirare...


 ... såg ni golfskorna?

Och vi har hur skoj som helst när vi gör saker tillsammans... det är en oerhörd rikedom att ha så underbara vänner... det är inget att ta för givet... bra vänner och tillit är någonting man förtjänar... och vi har förtjänat varandra... och jag är grymt stolt över att få vara en del i det här sällskapet.

Vi skrattar åt det mesta... men skulle det behövas finns det hur mycket allvar som helst under dessa skratt... vi finns för varandra och vi behöver varandra... för så är det... varken du eller jag är vidare starka ensamma... det är du + jag som blir starkt... för du + jag = vi... och vi det är en kraft starkare än oss själva.

Vi kanske inte ser så proffsiga ut på golfbanan... men låt inte det lura er... för tillsammans så klarar vi det mesta...

Kommentarer :

#1: Hank Paradise

Underbart,men jag saknar filmen om elvametersputten som han den svartmuskige typen sänkte i tredje.

skriven
#2: Elvira

..fan..jag missade golfskorna(mest för att jag inte har en aning om hur såna ser ut), såg däremot att någon hade golfhandskar, såg vääääldigt vasst å proffsigt ut!(om det nu va golfhandskar..ler...)



Vem vann då? Alla..eller kameramannen..?



Kram kram

skriven
#3: peter

Den filmen försvann tyvärr i hanteringen L... men det kommer väl fler sådana puttar i ett sånt här gäng L...



... å jo vi har en lite halvsnobbig kille med golfhandske... han är ruskigt proffsig... men som du ju vet... vi spelar ALLTID... "alla vinner grejer"... även om alla i gänget inte vet om det hela tiden L...



... kameramannen är ruskig ska du veta...



(((kram)))

peter

skriven
#4: Elvira

Jo jag har ju förstått det..ler..

Väldigt glad att alla överlevde hur som helst,

med eller utan hjälm!

=)

kram kram

skriven
#5: peter

Alla är fortfarande vid liv... L...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :