YouTube...

... skapar möjligheter.

Nu så kan vi då alla göra film med oss själva... YouTube har gett oss möjligheten att äntligen bli de filmstjärnor som vi väl alla alltid har drömt om att vara... eller är jag ensam om att drömma om ära och berömelse...

Eftersom jag nu väl måste räknas som relativt erfaren av detta media... har ju sysslat med film hur länge som helst känns det som... i alla fall över 24 timmar... vilket ju ofta kan vara en hel evighet i många samanhang... typ vara nykter... rökfri... ja vad som helst... välj själva.

I vilket fall som helst så har jag ju lärt mig att det enda sättet jag kan behålla någonting på är ju genom att ge bort det... och nu har jag införskaffat mig viss kunskap om vad man bör tänka på när man spelar in ett klipp där man vill säga något viktigt... eller något överhuvudtaget... så jag vill gärna dela med mig några varningens ord...

... som gör att era klipp blir perfekta... och att ert budskap når fram...

 
... lycka till...

Kommentarer :

#1: Elvira

Men duuu..snart lägger du upp film i 3D.

ler

Nåja, det kanske tar nån vecka till innan du lurar ut hur..



Är lite glad mitt i allt elände, för att min mobil är på sjukhus, för det ser onekeligen skoj ut..å aningens liiite beroendeframkallande..?

Skoj!



Kramis



skriven
#2: peter

Det är KRAFTIGT beroendeframkallande L... och så är det väl med allt som är nytt... och intensivt...



... hoppas att din telefon snart kryar på sig...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :