Mina vänner...

... är helt underbart galna.

Eller vad säger ni om när de börjar att dansa spontant på stranden i Barcelona... där stod en dj på stranden och spelade himla bra musik... min polare tyckte att det svängde och kunde inte riktigt stå still... några hakade på...

 
... dansen var igång...

... och det tog inte lång tid innan ett gäng från Norge tyckte att det var en bra idé... och av bara farten så hakade Ryssarna på... nu tog det fart... dj:n tyckte om det han såg och höjde volymen...

 
... och stranden förvandlades till ett dansgolv.

Fler och fler hakade på och förvånade spanjorer log åt oss... och när jag kom tillbaka vid midnatt... så var det bara att fortsätta dansa några timmar till... och jag vet inte hur det slutade eftersom jag flög hem till Sverige direkt på morgonen... men jag skulle inte bli förvånad om det dansas fortfarande... party... party...

Kommentarer :

#1: Elvira

härligt, riktiga bli-glad-klipp ju..å visst är det vår gemensamma vän?



Kramis

skriven
#2: peter

Så rätt så rätt... och jag frågade honom om det var okej att visa denna filmen innan jag la ut den... den är ju bara så himla bra tycker jag... ALLA bara hakade på... å du ska veta att det var dans hela natten där nere på stranden sen... snacka om att dans kan smitta L...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :