Å hur gick det...

... nu med mina 15 minuter om dagen?

Inte så bra... eller nja... detta året har det ju varit... öhhh... så mycket annat *L*... mitt focus har flyttat från det yttre till det inre skulle jag vilja säga... det låter ju såååååå himla bra *L*... men fan... sanningen om mitt projekt är ju att det har gått...


... käpprätt åt helvete *L*.

Jag blir faktiskt en smula facinerad över vissa fakta... som det här med att det tar 100 dagar att bygga upp en rutin... å typ 5 minuter att sabba den rutinen... och jag kan nu säga... att det stämmer *L*.

Det var väldigt enkelt att sabba mitt projekt... jag delar gärna med mig om det kanske finns någon som sitter kvar i en rutin som är alldeles för bra för den människan (det finns ju alltid en risk att rutiner ger ett bra mående eller någon annan belöning)... det är jättelätt att sabba en rutin... jag brukar köra med mina tre klassiker... "ska bara"... "sen"... och "imorgon"... de funkar alltid.

Det är däremot lite intressant att se vad dessa tre klassiker gör med min rökning... än så länge har de gett mig 24 dagar... 14 timmar... och 12 minuter rökfritt liv... så här funkar de också... nä om jag skulle tända mig en cigg... jag ska bara fixa en pryl... men jag hinner nog tända ciggen sen... eller fan det blir så stressigt... jag väntar tills imorgon...

Jag väntar med spänning på den dagen då jag kan göra två saker samtidigt... typ städa och strunta i att röka på en och samma gång... jag känner hopp...

Kommentarer :

#1: Anonym

Du vännen...?

DET där är inte akut, dödligt osunt rörigt..

Det är lite kläder, å en väska som ska packas upp..tar MAX 4 min..testa..vi kan ju slå vad..sätt en timer å prova..ler



Å ska du röka, så måste du ju först få med mig i det, å idag är jag HEEELT omöjlig att övertala..så då får du börja riktigt tidigt i morgon..



Jag lyckades att gå lagom långt förresten..precis så långt som jag tänkte faktiskt..framsteg ;)!



Kraaaam <3

skriven
#2: Elvira

..å det va alltså jag..som kom ihåg hur långt jag skulle gå, men hade problem att minnas mitt namn..ler

skriven
#3: peter

Hämnden är ljuv var det någon som sa... så vänta du bara tills du blir röksugen någon gång... då ska jag minsann hålla mig rökfri bara för att retas lite L...



... och jag håller med... lite slängda kläder har jag inga problem att leva med... grejen är väl att jag kan vänja mig vid typ hur stökigt som helst... å det går snabbt L... precis som det gör att slänga in lite kläder i tvättmaskinen och tömma en väska... så... jag ska bara... sen... men imorgon L...



... grattis till lagom... det är stort...



(((kram)))

peter



...

skriven

Kommentera inlägget här :