Vilken underbar...

... dag vi har haft på stranden.

Det är bara så himla häftigt att ha denna underbara strand så nära... det är som att åka på charterresa till ett varmt land och tillbringa dagen som man brukar göra då... om man nu väljer det drogfria allternativet såklart... ligga på beachen och ha det bra... kristallklart vatten och strålande sol... goda vänner och ett backgammonspel... varvat med en mulle såklart *L*... ja vilket lyxliv jag lever... allt är möjligt för mig så länge jag håller mig drogfri... precis allt... ingenting är omöjligt.

Nä nu ska jag dra iväg med en polare och käka på en uteservering... under tiden kan jag bjuda på en alldeles ny film från vårt paradis i Halmtad...

 
... Tylösand den 24 juni 2009... en vecka innan VågaVa go beach börjar.

Kommentarer :

#1: Hank Paradise

Måste vara det bästa jävla projekt som nån i halmstad dragit igång sen morfar luffade runt i godsvagnar.

skriven
#2: Hank Paradise

Måste vara det bästa jävla projekt som nån i halmstad dragit igång sen morfar luffade runt i godsvagnar.

skriven
#3: peter

Ja vem skulle vilja droga bort en enda dag när man skulle kunna välja att hänga på stranden med vårat gäng L... fan vad vi är bra för varandra och jag är sååååå grymt tacksam för att jag har vänner att hänga med i en så häftig miljö... det här är ju livet på riktigt L...



(((kram)))

peter

skriven
#4: anette

mmmm vad underbart glad du e =o) bästa 58 sekunderna på länge hihi =o) kram A

skriven
#5: peter

Kan man vara annat än glad en sådan här dag?



(((kram)))

peter

skriven
#6: Hillevi

Jag som trodde att jag hade världens bästa jobb!

skriven
#7: peter

L... ja visst är det ett helt fantastiskt jobb jag har... allt är möjligt bara jag håller mig drogfri... precis allt...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :