Ski and recovery...

... i Trysil.

I morgon är vi på väg...


... en veckas skidåkning i Norge kombinerat med ett NA-konvent..  kan det bli bättre?

Jag fattar inte varför jag inte valde att bli drogfri mycket tidigare i mitt liv... nu när jag har facit i hand på vad det innebär att leva drogfritt... sååååå mycket mer än att inte knarka och supa... att leva drogfritt och tillämpa ett program för tillfrisknande har gett mig mycket mer än vad jag vågade drömma om... idag så är jag fri att välja vad jag vill göra med mitt liv...

... det är inte så att svårigheterna i livet försvinner... nä inte alls... det är ju nästan tvärtom eftersom jag inte längre flyr ifrån dem... skillnaden är att jag tar tag i dem... låter dem få mig att växa som människa... och friheten i att inte längre behöva vara rädd för att vara rädd är påtaglig... så imorgon bär det iväg... inte som förr i tiden när jag åkte till Norge för att åka skidor... nä nu behöver jag inte nöja mig med att "bara" åka skidor (eller som jag... snöbräda)... för nu så tänker jag ta mig fan passa på att kombinera nöje med nöje... och tillfriskna lite samtidigt... tillsammans med både nya och gamla vänner...

... livet är fantastiskt... och ta mig fan... jag är värd att kunna njuta av det som jag gör... tänka sig...

... ski and recovery...

Kommentarer :

#1: qdela

får man länka dig??? :)

skriven
#2: peter

Så klart...



kram

peter

skriven

Kommentera inlägget här :