Helt otroligt...

... men sant.
.
Om ni spanade in mitt förra inlägg här på bloggen så såg ni ett fotografi på en ganska stökig hall... och jag kan lova er att det fanns rätt mycket grejer i den hallen... grejer som jag nu transporterat bort... det mesta gick rakt ner i källaren (som för övrigt får bli ett betydligt senare städprojekt) och några prylar hamnade på mitt stora bord på övervåningen... men resultatet är förbluffande... helt otroligt... men sant.
.
Nu finns det helt nya möjligheter att fylla denna hall med helt nya prylar... igen.
.
Äventyret fortsätter... ett tiotal vinterjackor ligger nu i en svart sopsäck på vinden... förvisso måste jag erkänna att jag fuskat en liten smula med mina 15 minuter om dagen... det har nog fan blivit några timmar idag... men det kan jag leva med... tror jag... problemet blir väl det gamla vanliga... allt eller inget... så nu är det lite svårt att sätta stopp för mig.

Kommentera inlägget här :