Återfall...

... På ciggen.
.
Snacka om att jag är en beroende i ALLA mina angelägenheter ... Tände en cigg åt en annan människa... Tyckte det smakade apa... Men det tog inte många dagar förrän jag var där igen... Två snabba bloss ... En nickokick som hette duga... Me like... Två dagar senare ett helt paket... Suck.
.
En är inte tillräckligt och tusen aldrig nog... Shit pomfrites... Men jag har lovat mig själv att bryta innan jag åker hem... Trots att jag riktigt kan känna hur starkt mitt beroende är... Mentalt och fysiskt... Jag är grymt tacksam över att jag inte tog ett litet zipp på en joint när jag hängde på Space Bar... För idag förstår jag hur lätt det hade varit ... Och hur svårt jag hade haft det idag ... Jag är tacksam över mitt förstånd som berättar för mig att jag är chanslös.

Kommentera inlägget här :