Bali...

... Jag är fan på Bali.
.
Jag får nästan nypa mig i armen... Kom alldeles nyss tillbaka till mitt fina hotell i Sanur efter några timmar på stranden... Dyngsur... Och inte efter badandet utan efter att himlen öppnat sig när jag var på väg därifrån... Ett skönt och varmt regn... Och nu hänger allt jag bar med mig på tork.
.
Var ju i Indien förra året... Och bodde på hotell... Vilken skillnad... Jag bor som en prins till ett hyfsat pris och bara njuter... Frukosten i morse när jag vaknade till min första dag i detta paradis var fantastisk... Visserligen så vet jag väl inte riktigt än vad Bali är för ställe... Men säg så här... Min första känsla när jag klev av planet var... Mmmmm... "Me like"... Och jag bara vet att jag älskar denna ö... En annan sak som jag omedelbart la märke till var hur rent och fint det är här... Jag känner mig som värsta lyxsnubben... Och det kan jag väl leva med.
.

Kommentarer :

#1: Gabriella.

Ha det underbart....det är du värd, många kramar från mig. <3

Svar: Tack och jag har det helt fantastiskt
Kram
peter

skriven

Kommentera inlägget här :