Dykning...

... Med tuber.
.
Om 3 timmar så kommer jag att befinna mig under vattnet... Andandes luft från ett par dykartuber... Och inte som nyss i en bassäng utan vid ett korallrev utanför ön jag bor på... Och det finns en stor chans att jag t.o.m kommer att simma omkring bland sköldpaddor... Eller hör och häpna... Jätterockor... Fast om jag ska vara helt ärlig så vet i fan om jag skulle vilja träffa på för stora fiskar under mitt livs första riktiga dyk... Bara känslan av att simma omkring tyngdlös och andas under vattnet är ju helt fantastisk.
.
Fatta... Jag får nypa mig i armen... Gili Air är verkligen helt fantastiskt ... På alla sätt... Och just nu så slog det mig att jorden inte gått under än... I alla fall inte här nere... Och inte kunde jag väl ana att jag om någon timme ska få uppleva livet under vattnet... På riktigt.
.
Skönt att vara levande.

Kommentera inlägget här :