En alldeles vanlig...

... Dag på stranden.
.
Kokosolja... Och det känns vill jag lova... Undrar hur det då blir om några timmar... Jag bävar... Men fåfängan får ha sitt pris... Vill man bli fin får man lida pin.
.
Efter en regnig dag var det skönt med några slappa timmar på stranden trots att det annars så kristallklara vattnet var en liten smula grumligt när jag snorklade... Det är lätt att bli bortskämd ... Annars så sprang jag på ett erbjudande om några dagar på en båt med lite sköna stopp här och var... Avslutningen skulle i så fall bli ... Komodo Iland och ett möte med komodoödlorna... Det låter onekligen väldigt lockande trots att jag har svårt för att lämna detta paradis... Men visst... Vi snackar om en upplevelse utöver det vanliga... Jaja... Den som lever får se.

Kommentera inlägget här :