Kaoset...

... På Gili Travanga.
.
Jag var på en liten utflykt igår... Gjorde ett litet försök att hitta en god väns son som tydligen ska bo där... Men trots att jag tillbringade en heldag på denna ö så lyckades jag inte hitta honom... Däremot så höll jag på att få tuppjuck på kaoset... Hemlängtan till paradiset på Gili Air var total... Det kändes nästan som att komma till värsta storstan trots att det varken finns bilar eller moppar på den ön heller.., men oj vilken skillnad... Ett fullständigt kaos om jag jämför med här... Och att komma hem till lugnet igen var helt jävla underbart... Jag bävar för att komma tillbaka till civilisationen igen... Men jag tänker njuta av lugnet fram till dess.
.
Här får jag träffa mig själv... Och vet ni vad... Jag gillar den killen... Skarpt.
.
Även om detta är det lugnaste stället så kommer jag att njuta av ett Fullmånerave hos grannen på Space Bar... Det absolut coolaste av alla stampställe... Flippa ut till musiken utan vare sig magiska svampar eller feta jointar... För det behöver inte jag... Jag kan flippa ut ändå.

Kommentera inlägget här :