Snudd på medvetslös...

... av trötthet.
.
Efter en heldag ute i friska luften... och samtidigt som vi (jag och mina nya flygpolare) släpat vingar upp och ner för backarna på Hammars backar så har jag nu kommit hem... och jag håller på att svimma av trötthet... så jag skriver mer senare om mitt flygäventyr som ju fortsätter med oförminskad kraft... jo föresten... det måste jag ju bara skriva... jag skrev ett teoriprov idag vilket jag naturligtvis inte var ett endaste dugg förberedd på... men hör och häpna... jag har nu klarat av teorin eftersom jag fick godkänt på provet.
'
Lite i taget så är jag på väg tillbaka på hanget där jag flög för över 20 år sedan.

Kommentarer :

#1: Chrissie

GRATTIS till att du klarade provet!!!

Hoppas du kom upp i luften och du lär nog va lite mör idag oxå!!!!

Ha en bra dag!

Kramen

skriven
#2: peter

Jodå vi kom allt upp i luften... och jag är himla mör idag ska du veta -).



kram

peter

skriven

Kommentera inlägget här :