Fan...

... Vad trött jag blir.
.
På TV reklamen så ser det så jävla enkelt ut... Ursäkta svordomen men jag blir så irriterad när jag ska försöka blogga på tåget... Här finns ju ingen uppkoppling... Snacket från TV reklamen är helt enkel bara ljug... Eller på ren svenska... Skitsnack.
.
Ibland så lyckas jag komma ut på nätet med hjälp av min telefon... Men något nätverk på tåget existerar inte... Däremot så strular det kraftigt med min telefonuppkoppling och jag får ett ypperligt tillfälle att öva på mitt tålamod... Det går så där... Istället så sitter jag nu här och håller mina tjocka tummar för att jag ska lyckas få iväg en blogg från min iPhone... Mina tjocka fingrar träffar visserligen fel tangenter hela tiden och mitt tålamod får en ny prövning... Det går också så där... Suck.
.

Kommentera inlägget här :