Resan...

... Fortsätter.
.
Har knappt hunnit komma hem från Bali... Ändå är det så himla uppenbart .... Jag har mersmak ... Inte bara på att ge mig iväg på ännu en fysisk resa utan även att fortsätta min inre resa... Det blir så uppenbart när jag sitter i en situation som är samma som innan jag åkte... Jag vill fan inte åka tillbaka till den jag varit... Jag vill fortsätta att förändras... Förändringar är fräckt.
.
Annars så går det framåt även med mitt som rökfri rökare ... Jag har visserligen fått några riktigt feta röksug de senaste dygnen ... Men är fortfarande rökfri och jag räknar faktiskt med att det kommer att lägga sig tills imorgon... Den fysiska avvänjningen tog tre dygn senast och då hade jag ju rökt hur länge som helst innan... Så jag räknar kallt med att den rent fysiska delen är över om några timmar ... Den mentala biten är betydligt med diffus... Fast eftersom jag nu väljer att göra det så himla enkelt så är jag inte så orolig ... Jag tror att det är fan så mycket svårare att bli rökfri med hjälp av både det ena och det andra ... För krångligt för mig... Att inte tända den där första räcker som regel för mig ... Väldigt enkelt och funkar skitbra... Varför krångla till det?

Kommentera inlägget här :