Mina 15 minuter...

... om dagen.
.
Jag erkänner... mina 15 minuter om dagen har fallerat totalt... och genom att skriva om det här och nu hoppas jag på att göra en förändring... göra om och göra rätt... när jag kommer hem om dagarna så är jag ofta helt slut och pallar inte att göra någonting annat än att lägga mig på TV-soffan... disken, tvätten och allt annat jag borde gjort för länge sedan hopar sig... och jag bara stänger av den biten i mitt liv... vilket naturligtvis enbart får mig att må sämre... för egentligen så gillar jag ju att ha ordning och reda i hemmet... visserligen så är jag en mästare på att titta åt ett annat håll och inte bry mig så mycket om det ligger lite skit i hörnorna... men omedvetet så blir jag stressad av mitt beteende... nä... det är dax för en förändring... ändra lite på mina rutiner... fixa mina 15 minuter om dagen... och hjälpa till att skapa det hem som jag ju gärna vill komma hem till.
.
Det är dax att ta tag i röran som jag själv skapar.
 

Kommentera inlägget här :