Å jag vågade...

... stå för vad jag gjort... satte en lapp på rutan med mitt telefonnummer på.

Inte som förr i tiden då man kunde stå och skriva en lapp för att alla som såg skulle tro att man var en hyvens kille som stod för sina handlingar... på lappen kunde det stå ungefär så här...

..."nu skriver jag en lapp för att de som tittar ska tro att jag skriver upp mitt telefonnummer... men nä... känn dig blåst".

Jag har ingen aning om hur detta kommer att utveckla sig nu... men det spelar ingen större roll... det som betyder någonting för mig just nu är hur befriad jag känner mig... och visst är det lite intressant hur det fungerar... att det är när jag tar ansvar som jag blir fri.

Helt tvärtom mot hur det var i missbruket... då kändes ansvar som ett fängelse.

Idag så kan jag titta mig i spegeln och känna mig nöjd... skönt... å idioterna då?
Alla dessa idioter som fanns runt mig igår... de liksom bara försvann *L*... jag anar ett samband...

Kommentarer :

#1: Elvira

F-N VA BRA GJORT!!! Hoppas det inte blir för dyrt nu..håller alla tummar för det! Å hoppas det är en snäll ägare, som åxå ser att det va bra gjort!!!

Du är bäst!



Kramis

skriven
#2: peter

Tack... å vad det nu än kommer att kosta mig så är det värt det... det var alldeles för dyrt för mig att inte "knasa" mig själv... för då var priset ett dåligt mående... å dåliga mående kan ju bli hur dyra som helst för mig... eller hur? L.



(((kram)))

peter



skriven
#3: Elvira

Huuja, bra tänkt där..precis hur dyra som helst..gulp

Nåja, håller alla tummar..är ganska säker på att det löser sig, det verkar det ALLTID göra, så länge man gör rätt saker..karma kanske...?



Kram kram

skriven
#4: peter

Klart att det löser sig... helt klart karma L.



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :