Frukost...

... ska ju vara dagens viktigaste mål har jag hört.

Tur att vi har en "frukostvärd" här nere på VågaVa... annars så hade min frukost enbart bestått av cigg å kaffe... i mängder... nu får jag ju i mig värsta nyttiga fullkornsvarianten av bröd... det är fan så mycket nyttiga grejer i det brödet att jag undrar om det är något bröd kvar... eller så kanske det är just alla de nyttigheterna som är brödet.


VågaVa-frukost... för en billig peng... har du inga stålar är det gratis...


... å ni hajar att vi snackar om riktigt nyttigt... t.o.m. krasse...

Idag så blev det ändå lite variation... och eftersom vi alla här nere är beroende så snackar vi ju inte om nyanser... nä här är det som vanligt allt eller inget som gäller... allternativet till dessa nyttigheter är...


... sockerbullar.

Nu hinner jag inte skriva mer... mina vänner ropar på mig... för nu är det morgonmöte...   

Kommentarer :

#1: H

Frukost? bra idé...minns inte när jag åt frukost senast...

men du..du har lovat att jag får komma fast jag inte är en beroende! eller hur? =) Jag äter MER än gärna en sockerbulle till frukost, hehe...

Hoppas det smakade bra!

Kram

skriven
#2: peter

Du är mer än välkommen naturligtvis... på VågaVa är ALLA välkommna ALLTID (det enda önskemål vi har är att du är nykter när du kommer)... vid halv tiotiden varje dag (utom torsdagar för då är vi i Ljungby)käkar vi frukost... nu har vi inte sockerbullar varje dag L... tyvärr... kanske ska ta ett snack med våran frukostansvarige om just det L.



(((kram)))

peter

skriven
#3: naken Snigel

Fan att man inte bor nere hos Er i era trakter. Jag skulle ätit med Er varje dag, utom torsdagar då;))



Kram

skriven
#4: peter

Synd... jag är övertygad om att du hade trivts hos oss... vi är en mycket kärleksfull gemenskap som ställer upp för varandra... vi får väl hoppasatt du har vägarna förbi nån gång.



(((kram)))

peter

skriven
#5: Kicki

Du kan få äta hos mig då!! =)

skriven
#6: H

Serverar ni inte nån frukost i ljungelby då?

skriven
#7: peter

Såklart har vi frukost att bjuda på i Ljungby också.



(((kram)))

peter

skriven
#8: naken Snigel

Var finns Ni då?...ifall man åker förbi någongång. Ska ju snart neråt landet;))



Kram

skriven
#9: peter

Vi finns i Halmstad och Ljungby... du hittar all information om oss på www.vagava.nu ... och du är mer än välkommen.



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :