Kaos...

... är kanske för mycket sagt... men det var rätt stökigt i centrum idag.

När jag stod still en minut så ser jag massor av människor springa...


... omkring i ett slags organiserat kaos... runt runt...

Affärerna rullar ut...


... röda mattor för att välkommna mig...

... vant snirklar jag mig förbi alla dessa lockelser... jag har ju inte bråttom... bara en julklapp att handla idag... till mig själv *L*...


... det blev en rock...

... men fan... det är ju inte julafton än... och jag har ju redan tagit på mig mitt nya plagg... vad ska jag då packa upp på julafton till mig själv... kanske presenten jag fick av Janne och Lena...


... för där sitter ju pappret kvar... än...


Kommentarer :

#1: Eva T

Hej Min Vän !

Vill önska speciellt dig en riktigt God Jul och sen en släng av den önskan till alla andra läsare och kommentatorer.

Stor kram och var rädda om er och varandra....

skriven
#2: Eva T

Öhhhh igen !

Fin julklapp till dig själv, nu, du nu är det snart Svensson varning på dig, hi hi.

Men du lovade ju att inte tjuvstarta på klapparna................

skriven
#3: naken Snigel

snygg rock;, man kan hänga vad som helst på den som kan bära just "det".



Kram och En riktig fin jul till ALLA



P.s Du har paket att hämta i morgonbitti;)



skriven
#4: naken Snigel

På min blogg!



GOGR!...sorry;)

skriven
#5: naken Snigel

Nu är det kaos i mitt huvud så jag förklarar om allting.

1. Jag tycker både att rocken är jättefin, och du passar ypperligt i den;)

2. Du har en julklapp att hämta på min blogg i morgonbitti.Svårt att lämna här ju. Blir lite fel lixom.



GOGR var dagens ord.)

skriven
#6: Henrik

Fin rock, Peter. Rock 'n roll! Önskar dig en riktigt god, fridfull och vit Jul.



Kram Henrik

skriven
#7: peter

God Jul på er allihopa... å tack för julklappen L...



ja jävlar jag håller nog allt på att bli en vaaaaaaaaanlig Svensson L... känner mig lite som när Fantomen kommer till stan utklädd till en vaaaanlig människa L... ska nog fan trilla in på en krog å beställa ett glas mjölk L.



Nu ska jag iväg och fira jul med mina barn L.



(((kram)))

peter

skriven
#8: Elvira

Stora varma Julkramar!

Ha en superfin jul vännen!!

skriven
#9: naken Snigel

Själva julklappen var den "första tanke" du fick i ditt huvud när du såg paketet, det var min julKLAPP till dig. Den tanken;)

skriven
#10: peter

En jättevarm julhälsning till er också L... och den första tanken var... tack... och det är en väldigt fin julklapp.



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :