Talarmöte...

... ska jag iväg på nu.

Det är ett möte där en speciellt inbjuden talare delar med sig till oss andra om sitt tillfrisknande, styrka och hopp.

Och idag får vi gäster från Göteborg... så jag skulle bli mycket förvånad om det inte blir att vi drar ut på stan efter mötet... å röjer *L*... ja jag ser verkligen fram emot det.

Det är ju bara sååååå jävla häftigt med alla vänner jag lärt känna... så mycket kärlek... skratt... och trivsel.
Att det kunde vara så här skoj att vara drogfri... trodde ju att mitt liv skulle vara slut när jag tog bort drogerna... att jag aldrig skulle få ha roligt igen.

Ack vad jag bedrog mig... nu kan man ju fan vara flummig på riktigt... å vem vet... kanske blir det...


... dans ikväll...

... vad som helst kan hända när vi träffas... precis vad som helst... för så är det... så länge jag är drogfri kan jag göra vad jag vill... och tillsammans med mina vänner vet jag att jag befinner mig i en kärleksfull gemenskap... det är bara att slappna av... släppa taget å hänga med *L*... det som händer det händer... när vi träffas på det här sättet är det nästan alltid lite av en...


... karneval...

Lycka föder mer lycka...

Kommentarer :

#1: Elvira

Du får det verkligen att låta skoj..så jag önskar att jag åxå va där..

Hoppas ni har en riktigt bra kväll, å att det blev ett fint möte..

Bamsekramar

skriven
#2: peter

Det blev ett riktigt kanonmöte... att jag sen hade lite väl höga förväntningar är något jag skriver om i mitt inlägg här ovanför L... ja det var verkligen ett fint möte.

(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :