Tillfrisknande...

... och hur man jobbar förebyggande är det tänkt att min nya föreläsning ska handla om.

Namnet på föreläsningen är klart... Vacker & Värdefull... såklart *L*... jag har snott lite idéer både här och där och snart så har jag den helt färdig... i mitt huvud har den varit klar lääääääänge *L*... det är hur jag ska presentera den som jag filar på.

Vissa saker är jag helt på det klara med... det kommer inte att bli en powerpoint-presentation (finns det något tråkigare?)... även om jag har lekt lite med en sådan presentation på min nuvarande föreläsning... ojojoj... kan ju bara säga att det var väääääääldigt skoj med alla funktioner man kunde hitta på... och att det verkligen var tur att jag inte använde mig av den *L*... hehe...

jag gjorde den till ett gig jag hade uppe i Tromsö för att jag hade fått för mig att det inte var så proffsigt att som jag använda mig av endast whiteboard (vilket naturligtvis var helt fel tänkt... whiteboard är överlägset för att få en bra kontakt med publiken)... hade jag visat den jag gjorde i powerpoint där så hade jag garanterat inte fått ett enda jobb till i Norge...

...möjligtvis om det var ett gäng aktiva narkomaner som gillade LSD väldigt mycket... för effekten av att se min presentation skulle nog närmast vara att likna vid ett LSD-rus... vi snackar rätt mycket effekter... det flög in grejer från alla hörn och kanter... och effekterna avlöste varandra... jag tror att man hade fått dela ut åksjukepiller till publiken.

Nä min nya föreläsning kommer att presenteras på whiteboard... kanske...


... är detta det första skissen på hur det kommer att se ut...

... för jag vet precis vad jag vill förmedla... jag har någonting jag vill säga... såklart *L*...

Kommentarer :

#1: naken Snigel

Du talar och förmedlar bara genom att finnas;)



Tack!

skriven
#2: peter

Tack för den fina komplimangen...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :